Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!! «Περήφανη που φοράω τη φόρμα της Ελλάδας, έστω κι αν την πλήρωσα με δικά μου χρήματα»




Εάν, όπως λένε, ο αθλητισμός μπορεί να καταφέρει αυτό που πολλές φορές δεν μπορεί η ζωή, η Βίκυ Κουβέλη αποτελεί ένα εξαιρετικό – και μάλιστα πρόσφατο – παράδειγμα επιβεβαίωσης: χρυσό μετάλλιο στα 3.000 ανοιχτής θάλασσας και ασημένιο στα 800 μέτρα στην κατηγορία masters (ηλικία 45-49) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κολύμβησης στο Καζάν.

Μία ακόμα εικόνα της Ελλάδας που προσπαθεί, αντιστέκεται και στο τέλος νικάει. Σε δύσκολες συνθήκες, με δυσμενείς προϋποθέσεις, απέναντι σε όλους και σε όλα.

Η Βίκυ Κουβέλη μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναδεικνύοντας όλα αυτά μαζί και κυρίως κάτι επιπλέον: την θέληση και την σκέψη των αθλητών μας, ιδιαίτερα όταν περνούν τα σύνορα της χώρας, να υπερασπιστούν τα χρώματά μας και να κάνουν να ακουστεί το όνομά της χώρας όσο πιο δυνατά, όσο πιο μακριά γίνεται, δημιουργώντας τις πραγματικές διαστάσεις, εικόνας και θέσης που πρέπει να έχει η πατρίδα μας.



Η Βίκυ Κουβέλη, οριοθετεί τις διαστάσεις που έχουν μετάλλια και επιτυχίες για την χώρα κια τον λαό μας. «Δίνουν όραμα, κουράγιο, παράδειγμα στο λαό μας. Είμαι περήφανη που με αυτές τις νίκες μου, μπορώ να λειτουργήσω ως παράδειγμα για τους νέους. Δεν έφτασα εδώ ξαφνικά, είμαι αθλήτρια από τα 10 μου χρόνια, έχω περάσει από όλα τα στάδια και αυτό είναι σημαντικό. Χαίρομαι, είμαι περήφανη που φοράω την φόρμα της Ελλάδας, έστω κι αν την πλήρωσα εγώ με δικά μου χρήματα», είπε χαρακτηριστικά η Ελληνίδα κολυμβήτρια.
Η ίδια, επιβεβαίωσε και στο Καζάν, σε συζητήσεις της με αθλητές απ΄ όλο τον κόσμο, ότι το ελληνικό πρόβλημα έχει αποκτήσει πλέον παγκόσμιες διαστάσεις. «Η κρίση – τόνισε - στην Ελλάδα είναι το πρώτο πράγμα που θέλουν να συζητήσουν. Αφού μιλήσουν λίγο για τα αθλήματα, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αμέσως η συζήτηση πάει στην Ελλάδα. Γνωρίζουν για την κρίση, τις δυσκολίες, προσπαθούν να μας υποστηρίξουν, να τονώσουν την ψυχολογία μας. Αθλητές από την Βενεζουέλα και το Μεξικό, μας λένε «το έχουμε περάσει και εμείς, κουράγιο, θα τα καταφέρετε». Είναι όμορφες στιγμές αυτές, σημαντικές».



Το διαβάσαμε από το: Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!! «Περήφανη που φοράω τη φόρμα της Ελλάδας, έστω κι αν την πλήρωσα με δικά μου χρήματα» http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/08/blog-post_333.html#ixzz3im8IIBHh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...