Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Αναγνώστρια περιγράφει και καταγγέλλει την "αγένεια υπαλλήλου γνωστού σούπερ μάρκετ" - "Ας απαιτήσουμε τα στοιχειώδη!"





Σήμερα στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε το GIGA BAZAAR της
....LIDL. Επισκέφθηκα το κατάστημα γύρω στις 12.00 και πήγα στο ταμείο κατά τις 14.00 μ' ένα καρότσι γεμάτο. Εβαλα τα πράγματα ...

στην κορδέλα και πήρα σακούλες γύρω στις 10 μεγάλες (δεν είχε και άλλες..). Η ταμίας, αγενέστατη, μου έκανε παρατήρηση με ύφος για τις σακούλες ότι είναι πολλές!! Της λέω να μου τις χρεώσει. Δεν τις χρεώνουμε απαντά. Της λέω ωραία πέρασε τα πράγματα, θα τα τακτοποιήσω εδώ στον πάγκο πίσω από το ταμείο και όσες σακούλες περισσέψουν θα στις επιστρέψω. Ανένδοτη σηκώνεται από το ταμείο και παίρνει κάποιες σακούλες!

Όπως καταλαβαίνετε η υπομονή μετά από 2 ώρες ψαξίματος αρχίζει να εξαντλείται..Έχοντας εκνευριστεί, της λέω αν είναι δυνατόν θα παίζουμε με τις σακουλες τώρα; Παρτες όλες! Δεν θέλω σακούλες. Η χαρά της! Τις μάζεψέ και ξανακάθισε στο ταμείο για να συνεχίσει. Κοιτάζοντας απέναντι ακριβώς, βλέπω τον σεκιούριτι να κουνάει κοροϊδευτικά το κεφάλι του κοιτάζοντας με! Ε, αυτό ήταν! Η υπομονή τέλειωσε! Του απαντώ μη μου κουνάς το κεφάλι.και έρχεται σαν νταής και υποστηρικτής να καθαρίσει τη θέση της ταμίας. Χαμός! Απαίτησα να έρθει η υπεύθυνη, η οποία ήρθε και θέλοντας να ηρεμήσει τα πνεύματα μου είπε ότι η ταμίας είναι κουρασμένη, ότι πρέπει να ελέγχει τις σακούλες και άλλες αδιάφορες δικαιολογίες χωρίς νόημα.



Εν τέλει απομακρύνθηκε ο σεκιούριτι από τον υπεύθυνο του σε χρόνο DT. H υπεύθυνη καταστήματος ουσιαστικά προσπάθησε να υποστηρίξει την υπάλληλο λέγοντας μου χαρακτηριστικά η κοπέλα δουλεύει από το πρωί και είναι κουρασμένη! Kαι της απαντώ ok, με τη διάφορα ότι αυτή πληρώνεται ενώ εγώ πληρώνω! Δεν γνωρίζουν οι υπεύθυνοι τα όρια ευπρεπούς συμπεριφοράς; Είναι δυνατόν στην εποχή της κρίσης να αγνοούν τα χρήματα που θα τους δώσεις για 10 πλαστικές ψωροσακουλες;(οι οποίες παρεμπιπτόντως ήταν και αυτές στοκ από το μουντιάλ της Βραζιλίας διαφημιστικές, άρα και άχρηστες για τα καταστήματα LIDL)!!

Εννοείται τα άφησα όλα και έφυγα χωρίς να υπολογίσω τον κόπο που έκανα να τα βρω ψάχνοντας στα καλάθια, και το χρόνο που έχασα.να κάτσω να τσακώνομαι για τις σακουλες και να προσπαθώ να τους εξηγήσω τα αυτονόητα. Ε όχι! Αρκετά και όσο ασχολήθηκα! Ωραία.ας κάνουμε λοιπόν τον απολογισμό.

Το LIDL κέρδισε τις 10 "πολύτιμες" σακουλές (αξίας 1ευρώ το πολύ σύνολο) και έχασε 150-200 ευρώ αγορών!! Επίσης εμένα από πελάτη και άλλα 10-20 άτομα από τον κύκλο μου. Τα θερμά μου συγχαρητήρια λοιπόν! Εννοείται ότι ενημέρωσα το αρμόδιο τμήμα της LIDL για το περιστατικό, και θα πρέπει να πω πως η κοπέλα με την οποία μίλησα ήταν ευγενέστατη και κατανόησε το σφάλμα της υπόθεσης. Mου ζήτησε συγνώμη και με ευχαρίστησε που τους το ανέφερα. Mε διαβεβαίωσε ότι το παράπονο θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να διορθωθούν τέτοιες συμπεριφορές. Μακάρι λοιπόν στη LIDL να επιλέγουν το προσωπικό τους με βάση την παιδεία της κοπέλας που μίλησα στο τηλέφωνο, και όχι των ατόμων που συνάντησα στο giga bazzar!

Λυπάμαι πραγματικά που η ταμίας κοστολόγησε ακριβότερα τις σακουλες και η υπεύθυνη δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στο περιστατικό και να συμμορφώσει το προσωπικό. Ουε και αλίμονο σε εκείνους που δεν μπορούν να εκτιμήσουν τον καταναλωτή στις εποχές που ζούμε..Ποτέ ξανά!! Ας δίνουν στους υπάλληλους τους πρώτα να μάθουν κανόνες συμπεριφοράς και μετά να συναναστρέφονται με τους πελάτες! (Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε όλους τους υπάλληλους των καταστημάτων LIDL). Mερικές φορές όμως αρκεί ένα μεμονωμένο περιστατικό για να μπει αρνητικό πρόσημο σε μία εταιρεία..Στην τελική η LIDL ζημιώθηκε! Oύτε η ταμίας, ούτε η υπεύθυνη, ούτε ο σεκιούριτι...και ίσως να σκεφτεί ή κάποια στιγμή να γίνει επώνυμο το προσωπικό της, και όχι ανώνυμο ώστε να υπάρχει η αξιολόγηση τους. Γιατί η ανωνυμία σ' αυτή τη χωρά καλύπτει πολλές ανευθυνότητες..(δεν είπαν τα ονόματα τους γιαυτό το αναφέρω!) Επώνυμα και υπεύθυνα λοιπόν!

Αυτά είχα να πω και να συμβουλευσω όσους καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με αγενές προσωπικό να το αναφέρουν στην εταιρεία, μπας και συμμορφωθούν!! Ας απαιτήσουμε τα στοιχειώδη! Είναι και αυτό μία αρχή! Καλή υπομονή!

Αναγνώστρια

Πηγή: http://www.zoomblog.org/2014/11/blog-post_265.html#ixzz3KHBc1pkQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...